مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 مهر 1400 ساعت 06:352021-09-25اجتماعي

تا پیک ششم کرونا نیامده، واکسن بزنید


استاندار کرمانشاه از آن دسته از مردم استان که تاکنون واکسن کرونا دریافت نکرده اند، خواست  قبل از اینکه پیک ششم کرونا از راه برسد، واکسن بزنند.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از آن دسته از مردم استان که تاکنون واکسن کرونا دریافت نکرده اند، خواست  قبل از اینکه پیک ششم کرونا از راه برسد، واکسن بزنند.

هوشنگ بازوند امروز(سوم مهر) در آیین نمادین بازگشایی مدارس کرمانشاه با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: سال تحصیلی جدید در حالی آغاز می شود که استان کرمانشاه تاکنون پنج پیک از بیماری کرونا را پشت سر گذاشته که البته پیک آخر بیشترین و سنگین ترین هزینه ها را به استان تحمیل کرده است.

بازوند با بیان اینکه برای مقابله با کرونا باید رفتار خود را تغییر دهیم، گفت: برای مقابله با کرونا همه باید هر چه سریعتر واکسن بزنند.

استاندار کرمانشاه از آن دسته از مردم استان که تاکنون واکسن کرونا دریافت نکرده اند، خواست قبل از اینکه پیک ششم کرونا در استان از راه برسد، واکسن بزنند.

وی با تاکید بر اینکه سلامتی اولویت اول هر شخصی است، گفت: بزرگترین سرمایه هر فردی سلامتی اوست، لذا برای مقابله با بیماری همه باید پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و هرچه سریعتر واکسینه شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پیک ششم کرونا نیامده، واکسن بزنید

تا پیک ششم کرونا نیامده، واکسن بزنید